ניתוח בימי בין המצרים

שלח שאלה לרבני בית ההוראה

ניתוח בימי בין המצרים
הגאון הרב משה פנירי שליט"א
6 צפיות

שאלה:

שלום כבוד הרב.

אימי צריכה לעבור ניתוח צריבת בלוטת התריס וקבעו לה תור בימי בין המצרים. האם יש בעיה לעשות את הניתוח בימי בין המצרים, או שעדיף לדחות אותו לאחר מכן?

תשובה:

מאת הגאון הרב משה פנירי שליט"א

מותר לעבור ניתוח בימי בין המצרים, ואפילו בתשעת הימים שמראש חודש אב עד תשעה באב, ורק מי שיש לו תביעה משפטית עם נכרי מוטב לדחותה לאחר מכן.

בברכת רפו"ש והחלמה מהירה.

נבקש להקפיד לשלוח באמצעות טופס זה רק שאלה הנוגעת להבנת התשובה שלמעלה.

במידה וברצונכם לשאול שאלה חדשה,
נא להשתמש בכפתור “שלח שאלה חדשה” שבחלקו העליון של המסך.

שלח שאלת בירור על תשובה זו

שם מלא: (חובה)
כתובת דוא"ל: (חובה)
תוכן השאלה: (חובה)
כדי שהשאלה תיענה יש להקפיד על ניסוח ברור ושפה נקייה!

בית הוראה ‘אפיקי מים’ בראשות הגאון הגדול הרב משה פנירי שליט”א
נוסד בשנת תשס”ז בשכונת רמות בירושלים.
כיום משיבים מטעם בית ההוראה למעלה מ 300 רבנים, בכ -100 ערים ברחבי הארץ והעולם

Ⓒ 2019 - All Rights Are Reserved