שלום כבוד הרב.
אימי צריכה לעבור ניתוח צריבת בלוטת התריס וקבעו לה תור בימי בין המצרים. האם יש בעיה לעשות את הניתוח בימי בין המצרים, או שעדיף לדחות אותו לאחר מכן?
מותר לעבור ניתוח בימי בין המצרים, ואפילו בתשעת הימים שמראש חודש אב עד תשעה באב, ורק מי שיש לו תביעה משפטית עם נכרי מוטב לדחותה לאחר מכן.
בברכת רפו"ש והחלמה מהירה.
נבקש להקפיד לשלוח באמצעות טופס זה רק שאלה הנוגעת להבנת התשובה שלמעלה.
במידה וברצונכם לשאול שאלה חדשה,
נא להשתמש בכפתור “שלח שאלה חדשה” שבחלקו העליון של המסך.
א’-ה’ – 18:00-20:00 | 13:45-15:00
ו’ וערבי חג – 10:00-11:30
כמידי שנה יפעל מוקד מיוחד למענה לשאלות הציבור בענייני הצום בשיתוף קופת חולים כללית