שלום רב.
אם אני לוקחת פרימולוט נור, זה כדורים לדחיית וסת, האם אני צריכה לעשות את הבדיקות של עונות הפרישה?
גלולות אלו ניטלות לעיכוב דם הוסת, והואיל ונוסו על מליוני נשים בעולם ופעלו את פעולתם, הרי שאשה הנוטלת אותם אינה צריכה לפרוש בעונת הוסת, ובודאי שלא לבדוק.
אולם לאחר שהאשה מפסיקה את השימוש בהם, עשוי דם הוסת להופיע בטווח הזמן שבין ארבעים ושמונה לתשעים ושש שעות לאחר מכן, ויש לפרוש בזמן זה מיחסי אישות, ולהניח תחבושת היגיינית או מגן תחתון, ובמדה והם נקיים מדם וישנם עליהם רק הפרשות טהורות וכבר עבר טווח הזמן המשוער, יש לשאול רב כיצד לנהוג בהמשך.
נבקש להקפיד לשלוח באמצעות טופס זה רק שאלה הנוגעת להבנת התשובה שלמעלה.
במידה וברצונכם לשאול שאלה חדשה,
נא להשתמש בכפתור “שלח שאלה חדשה” שבחלקו העליון של המסך.
א’-ה’ – 18:00-20:00 | 13:45-15:00
ו’ וערבי חג – 10:00-11:30
כמידי שנה יפעל מוקד מיוחד למענה לשאלות הציבור בענייני הצום בשיתוף קופת חולים כללית