רציתי לשאול: כתובה שכבר נמסרה לפני כמה שנים. בשם החתן כתוב: ״אברהם בן יעקב״ ומסדר הקידושין שם חץ בין ״אברהם״ ל״בן״ וכתב למעלה, בין השיטות, ״דמתקרי אלברט״ והחתים העדים בצד ימין של הכתובה במקביל לתיקונו. ובסוף הכתובה, כבר מודפסות התיבות ״הכל שריר וקיים״ ורק החתים העדים שוב ללא נוסח של קיום למטה.
האם יש צורך לכתוב כתובה דאישתכח בה טעותא?
שלום רב.
נכון שלכתחילה היה נכון יותר לכתוב את הקיום בתחתית השטר ולא במקביל לשורה שבה התיקון, אמנם כיון שהתיקון שבוצע אינו מעכב, הגם שאנו רגילים לכותבו בד"כ בסוגריים בתוך נוסח השטר כגון: "אברהם (דמתקרי אלברט) בן יעקב", מכל מקום אין מעכב מה שלא עשו לו קיום בסוף השטר.
על כן השטר כשר וא"צ לכתוב כתובה חדשה.
בברכה.
נבקש להקפיד לשלוח באמצעות טופס זה רק שאלה הנוגעת להבנת התשובה שלמעלה.
במידה וברצונכם לשאול שאלה חדשה,
נא להשתמש בכפתור “שלח שאלה חדשה” שבחלקו העליון של המסך.
א’-ה’ – 18:00-20:00 | 13:45-15:00
ו’ וערבי חג – 10:00-11:30