כדי לעמוד על דעת הגר"ע יוסף זצ"ל בזה, יש לעיין בספרו המקיף טהרת הבית.
דעתי בנושא כתובה באבני שהם מהדורה עשירית עמ' תקכט-תקל שם הארכתי שהרבה חתנים טועים בזה, ועל כן יש לדרוש ולחקור היטב בטרם משיבים, ובמקום ספק סביר יתכן שיש להפנותה לבודקת טהרה.
לגבי ביאה שניה, אם ראתה דם בעקבותיה יש לאוסרה, ואם לא מצאה דם הדבר תלוי במהות הבעילה הראשונה שאם גמר אז ביאתו שוב אין לאוסרה בביאה השניה אא"כ מצאה דם, ואם לא גמר ביאתו הרי שיש לאוסרה בביאה שניה הואיל וגמר ביאתו אף שלא ראתה דם.
לגבי טענת הכלה שלא הרגישה בביתוק הבתולים, כמדומה שרוב הכלות אינן יכולות לעמוד על כך, ויש לשקול להפנותה לבודקת.
וברור עכ"פ ששאלה זו אמורה להישאל ישירות מול פוסק הלכה, וכל מה שאנו כותבים הוא רק בגדר כללים מנחים ותו לא.